Service

Preventief.
En voor het geval dát.

Samen met dealers garandeert HYRAX uitstekende service. In Nederland voeren we het technisch onderhoud zelf uit. Dat is het werk van servicemonteurs die de HYRAX hoogwerkers door en door kennen: ze zijn óók bij de ontwikkeling en productie betrokken. Met onze eigen servicebussen kunnen we onderhoud verrichten of problemen oplossen bij jou op locatie of op de werklocatie.

Servicenummer:

Servicenummer:

Service email

Komponenten email

Onze garantie

Service moet geen optie zijn. Wij garanderen jou altijd professioneel advies en de beste hulp, ook voor jouw machine. Op die manier ben je altijd verzekerd van een goed werkende machine waarop je kunt vertrouwen.

N

24 uurs nood storingsdienst

N

Reserveonderdelen op voorraad

N

Periodiek service onderhoud

N

Jaarlijkse keuringsinspecties

N

Live ondersteuning op afstand via videobellen

N

Hy-Link portal verbinding / internet ondersteuning

N

Persoonlijke ingebruikname training

Je online service portal: HyLink

Met ons online service portal HyLink kunnen we je hoogwerkers monitoren. Op afstand kunnen we – als het moet 24/7 – locatie, urenstand en storingen inzien. HyLink is de slimme assistent van jou en ons. Het portal helpt ons storingen te voorkomen én snel te fiksen. Uiteraard krijg je zelf ook toegang tot HyLink.